יום ראשון, 12 בפברואר 2017

תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום התקנת אינטרקום.

בס"ד
אסי שירות טכנאי אינטרקום תיקון אינטרקום טכנאי אזעקות טכנאי מצלמות אבטחה והתקנת אינטרקום.

מכירת ציוד למערכות אינטרקום אזעקות ומצלמות אבטחה ברישיון משרד המשפטים דירוג 9.7 באמינות השירות.

סרטון של אסי טכנאי אזעקות אינטרקום ומצלמות לבית נעים להכיר.



תיקון אינטרקום- לבד או בעזרת טכנאי מוסמך?


מערכות אינטרקום נוטות להתקלקל כמו כל מוצר חשמלי אחר, ככל שהמערכת איכותית ואמינה יותר כך תצטרכו להזמין פחות טכנאים לתיקון הבעיה. עם זאת, יש לזכור כי מערכת אינטרקום כוללת פנל חיצוני החשוף למקרי ונדליזם של בני נוער, וכמו כן הפנל החיצוני חשוף לנזקי מזג האוויר כמו גשם, שמש ישירה, רוחות חזקות, אבק, לכלוך ולחות.
תוצאת תמונה עבור ענק המיגון והתקשורת


כדי לתקן את מערכת האינטרקום מומלץ להזמין טכנאי מקצועי ומומלץ, הדור החדש של מערכות האינטרקום מורכב בהרבה לכן כל ניסיון לתקן בעיה לבד עלול לגרום לנזק כבד למערכת ולהוצאה כספית גבוהה בהרבה כדי לתקן את הבעיה. לכן, תיקון אינטרקום יש להשאיר לאנשי מקצוע מנוסים, חשוב לזכור כי המערכת מחוברת לחשמל וכוללת רכיבים רגישים, חיווט מסובך, מנעול חשמלי, ובהתאם לדגם גם מצלמת וידאו איכותית, מסכים וכדומה.


תיקון אינטרקום מחייב ניסיון וידע רב


טכנאי אינטרקום לומד במשך חודשים ארוכים את המקצוע, עליו לעמוד במבחנים כדי לקבל תעודה מקצועית, ורק לאחר תקופת ניסיון מעשי הוא יכול להציע שירות. כל ניסיון לתקן אינטרקום לבד עשוי לגרום לנזק כבד למערכת עד לכדי צורך להחליפה במערכת חדשה או החלפה של מרבית הרכיבים כמו שנאי, מנעול חשמלי, פנל חיצוני ועוד. 

אמנם יש ישראלים בעלי ידיים טובות המסוגלים לתקן לבד מוצרי חשמל רבים, אך מערכת אינטרקום מחייבת ידע והכרות מעמיקה כדי לתקן אותה. יש מערכות אינטרקום פשוטות יחסית הכוללות רק שפופרת בדירה עם לחצן פתיחה ופנל חיצוני עם לחצן פעמון, אך כיום כמעט ולא ניתן לראות מערכות כאלה בשוק. בבנייני מגורים ובבתים פרטיים, כמו גם בעסקים ובמוסדות ציבור, מותקנות מערכות אינטרקום חדשניות ועתירות טכנולוגיה, וכל ניסיון לתקן אותן לבד כרוך בסכנת התחשמלות ובגרימת נזק כבד למערכת.

תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום התקנת אינטרקום מצלמה מתקן אינטרקום מתקין קודן לדלת לשער בתל אביב הרצליה רמת שרון רמת אביב רחובות נס ציונה יבנה גן יבנה גדרה.
תיקון מנעול חשמלי מחזירי שמן משאבות ריצפה מחזירי שמן ריצפתיים  מנעולים וצילדרים ללובי הבניין. 

תיקון אינטרקום התקנת אינטרקום מתקן אינטרקום מתקין אינטרקום פאלווינטק אדור תאדור וידקס לוגיפון פרמקס לוגיפון התקנת שפורפרת אינטרקום לבניין בתל אביב רמת השרון הרצליה מודיעין ראשון לציון שוהם מזכרת בתיה באר יעקב רמת אביב טכנאי אינטרקום קודן מצלמה אסי.
תוצאת תמונה עבור ענק המיגון והתקשורת


איך לבחור טכנאי אמין ומנוסה לתיקון מערכת אינטרקום בבית או בעסק?


לאחר שהבנו כי תיקון אינטרקום יש להשאיר לטכנאי מנוסה, כעת כדאי לדעת מהם הפרמטרים החשובים לבחירת איש מקצוע אמין ויעיל. כדאי לבקש המלצות מהסביבה הקרובה כמו קרובי משפחה, ועד הבית של בניין מגורים סמוך, קולגות בעבודה או באמצעות קריאת חוות דעת ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט רלוונטיים.


לאחר סינון ראשוני כדאי להזמין טכנאי אינטרקום בעיר המגורים מאחר וקריאה לטכנאי מעיר רחוקה כרוך בתשלום גבוה יותר בגלל הוצאות דלק וזמן הנסיעה. יש לדרוש מהטכנאי רשימת ממליצים וכבר בשיחת הטלפון כדאי להתרשם מהזמינות שלו ומרמת השירות. לאחר סקר השוואת מחירים מהיר ניתן לקבל החלטה צרכנית נבונה וליהנות משירות מעולה ומתיקון מערכת האינטרקום על ידי איש מקצוע אמין ומנוסה.
טכנאי אזעקות פימה פרדוקס סוללה לאזעקה ויסוניק עורב מצבר לאזעקה לבית טכנאי אזעקות בתל אביב רמת השרון הרצליה מודיעין רחובות באר יעקב מזכרת בתיה מתקן אזעקות לבית אסי מתקן אינטרקום לבית.
אישור למערכות אזעקה לחברות הביטוח טכנאי אזעקות פימה פרדוקס די אס סי עורב נפקו גימיני ועוד מותגים מובילים אסי אמח לתת שירות אמין מהיר וזול....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה