יום רביעי, 29 במרץ 2017

תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום.

בס"ד
אסי שירות תיקון טכנאי התקנה ומכירה של מערכות אינטרקום אזעקות ומצלמות ברישיון משרד המשפטים דירוג 9.8 באמינות השירות.

סרטון של אסי הטכנאי מערכות נעים להכיר בקליק


תיקון אינטרקום בבית משותף

ברוב הבתים המשותפים שנבנו בשנים האחרונות במרכז הארץ, ולמעשה בכל המדינה, מותקנת מערכת אינטרקום שתפקידה למנוע כניסת אורחים לא רצויים למבנה. אינטרקום הוא אמצעי מיגון יעיל המאפשר שליטה ופיקוח על כניסת זרים לבית המשותף, כך ניתן למנוע מקרי פריצה, הטרדות ובעיות נוספות. אחת לכמה זמן גם האינטרקום עשוי להתקלקל כתוצאה מוונדליזם, תקלות חשמל שונות, בלאי ובעיות אחרות. כדי לאבחן את הבעיה ולטפל בה במקצועיות יש להזמין טכנאי אינטרקום מוסמך, מנוסה ואמין. 

תיקון או החלפת האינטרקום

בבתים משותפים בהם מותקן אינטרקום ישן עלולים הדיירים לסבול מתקלות חוזרות ונשנות במערכת, לעתים עלות התיקון גבוהה מאחר ויש להחליף חוטי תקשורת ישנים ובלויים או להחליף את הפנל החיצוני והפנלים הפנימיים בכל הדירות או בחלקן. לכן, כדאי להזמין טכנאי מקצועי על מנת לאבחן את תקינות המערכת ולהציע פתרון יעיל ואיכותי. 
תוצאת תמונה עבור ענק המיגון והתקשורת

במידה והמערכת המותקנת בבית המשותף יחסית חדשה אין טעם להחליפה במערכת אינטרקום חדשה, אלא אם רוצים ליהנות מאינטרקום חדשני ומתקדם יותר כמו מערכת אינטרקום אלחוטית עם אפשרות לשליטה באמצעות הסמארטפון.

ברוב המקרים יש לבצע תיקון אינטרקום בגלל בלאי של אחד ממכלולי המערכת, לדוגמה שפופרת אינטרקום שנשברה או חדלה לעבוד, קודן פגום בגלל שימוש רב, ספק כוח שנשרף, מוניטור שבור, חוטי תקשורת רופפים וכיוצא בזה. בהתאם להמלצת הטכנאי כדאי לשקול האם כדאי לתקן את המערכת או לשדרג אותה בחדשה ואמינה יותר.

טכנאי תיקון אינטרקום מצלמה ומנעול חשמלי ברחובות נס ציונה תל אביב רמת השרון הרצליה מודיעין מכיבים רעות קרית אונו נווה מונוסון התקנת אינטרקום מתקין אינטרקום פאלווינטק תאדור לוגיפון פרמקס שפורפת אינטרקום מתקן אינטרקום אסי לשרותכם.

תיקון במחיר משתלם ועבודה עם אחריות

כמו בכל תחום בחיים גם בעולם האינטרקום יש בעלי מקצוע אמינים ומנוסים וישנם גם חאפרים מהם כדאי להתרחק. לכן, כדאי לקבל המלצות על טכנאי אינטרקום אמין ומקצועי ואין לחפש פתרונות זולים מדי. טכנאי מקצועי למערכות אינטרקום מבצע אבחון מדויק של התקלה, ורק לאחר מכן ימליץ לדיירים איזה תיקון עליו לבצע על מנת להחזיר את המערכת לתפקוד מלא וכדי למנוע בעיות חוזרות במערכת. בהתאם לסוג האינטרקום ומצבו הפיזי, ימליץ הטכנאי לוועד הבית האם לתקן את המערכת או לשדרג אותה.


כיום יש מערכות אינטרקום חדשות ואמינות יותר, לכן במקרים מסוימים משתלם לשדרג את המערכת לדגם חדש ומשוכלל יותר. חשוב לבחור טכנאי מקצועי ואמין שמציע עבודה עם אחריות ומשתמש רק בחלפים מקוריים וחדשים, טכנאי מיומן ומנוסה מכיר את כל מערכות האינטרקום המשווקות בארץ וביכולתו לתקן כל מערכת, לבצע תחזוקה שוטפת ולשדרג את האינטרקום הישן במהירות על גבי התשתית הקיימת כדי לחסוך בעלויות.
טכנאי אזעקות סוללה מצבר לאזעקה פימה ויסוניק פרדוקס טכנאי מתקן אזעקות לבית בתל אביב הרצליה רמת השרון חולון ראשון לציון גדרה שפלה מרכז גוש דן גולל אישור אזעקה לחברת הביטוח אסי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה